Tilmeld dig vores nyhedsbrev

* Skal udfyldes

Resultat af kundeloyalitetsundersøgelsen 2020

08-10-2020

Vi har netop gennemført vores årlige kundeloyalitetsundersøgelse, og generelt har vi fået positiv og yderst brugbar feedback. Svarprocenten var høj og tilfredsheden er faldet en smule, sammenlignet med sidste år, men er stadig meget positiv. 

Kundeservice og svartid er VIGTIG

Vi kan ud fra jeres besvarelser konkludere, at vi skal forbedre vores svartid på telefon og mail, samt sørge for at få løst eventuelle udfordringer, som måtte opstå, hurtigt.

Et par highlights fra undersøgelsens resultat:

  • Svarprocenten er i år 48,4%
  • 91,2% er tilfredse med vores serviceydelser
  • 95,6% er tilfredse med vores svartider på mail
  • 87,9% er tilfredse med vores svartider på telefon
  • 87,4% er tilfredse med kvaliteten af vores leveringer og afhentninger
  • 93,3% tilfredshed med tidsforbrug på problemløsning
  • 94,5% vil anbefale os til andre
  • 98,9% er tilfredse med vores chauffører
  • 98,9% er tilfredse med vores lagermedarbejdere

Vi har valgt at opmande og investere i nyt materiel

Covid-19 har på mange måder gjort 2020 til et uforudsigeligt og usikkert år, hvilket har gjort ressourcetilpasningen kompliceret. Vi har kunder som har været meget påvirket af nedlukningen af samfundet, og så har vi kunder som har vækstet. Vi er heldige med at have forskellige typer kunder, og ser en blivende tendens til konsekvent store godsmængder. Som følge heraf samt af resultatet af kundeloyalitetsundersøgelsen, har vi valgt at ansætte flere folk, så vi igen kan komme et skridt foran, hvilket skal skabe værdi for vores kunder og for os selv:

 

undefined

  • Vi har ansat 2 kørselsdisponenter, hhv. Jannik og Peter
  • Vi har øget med 4 egne lastbiler, samt tilknyttet yderligere 5 eksterne biler
  • Herudover har vi øget vores trailermængde med 26 trailere siden april
  • Vi har indkøbt to lagermaskiner til lagerhotellet
  • Vi har udvidet vores kranafdeling med 4 åbne, nedbyggede trailere, og venter på en 70 TM kranbil
  • Slutteligt har vi indsat en eftermiddagsbil, som skal servicere nærområdet med indhentninger af gods.

TDC er i øjeblikket i gang med at justere på telefonsystemet, hvilket gerne skulle skabe kortere svartid. Vi vurderer med ovenstående tiltag at skabe mere overskud i hverdagen, så vi kan forbedre vores service yderligere.

Og vinderne er...

Blandt alle besvarelser har vi trukket 10 vindere af en gavekurv til en værdi af 500 kr. Vinderne får direkte besked i næste uge.

Vi vil gerne takke alle respondenter for god og konstruktiv feedback. Det er jeres feedback som gør, at vi ved hvad vi skal gøre for at blive en endnu bedre samarbejdspartner. Vi lever af tilfredse kunder, og derfor er jeres mening utrolig vigtig for os.

 


Poter

Når du bruger dette website, accepterer du anvendelsen af cookies. Læs mere her https://minecookies.org/