Tilmeld dig vores nyhedsbrev

* Skal udfyldes

Forbedringer i telefonsystemet

27-03-2017

Vi har den seneste tid oplevet udfordringer på vores telefonsystem, og vores kunder og samarbejdspartnere har gjort os opmærksomme på dette. Vi har taget denne kritik til os. og vi har derfor lavet ændringer i vores telefonsystem.

For det første er telefonen bemandet i vores reception i tidsrummet fra kl. 7.00 - 17.00. Derudover er selve teknikken i telefonsystemet blevet ændret, så telefonopkaldet bliver dirigeret hurtigt videre til en ledig medarbejder.

Såfremt der ikke er nogle ledige medarbejdere, vil telefonsystemet give en meddelelse om dette efter kort tid, så man i telefonen ikke er i tvivl om, at man har ringet til rette sted. Det er utroligt vigtigt for os, at vores telefonsystem fungerer optimalt.

Vi sætter stor pris på den konstruktive kritik, som vi måtte få fra vores kunder og samarbejdspartnere, og vi forsøger så vidt muligt at efterkomme de ønsker der måtte være.


Poter

Når du bruger dette website, accepterer du anvendelsen af cookies. Læs mere her https://minecookies.org/